圖片

圖片

2015年8月2日 星期日

Zedd - Clarity (Official Video) ft. Foxes


High dive into frozen waves where the past comes back to life
墜入往事結凍的深淵 期待著時光倒轉


Fight fear for the selfish pain
為了自私而恐懼的奮鬥著
it's worth it every time
每一刻都非常值得
Hold still right before we crash
在彼此瓦解之前 盡力的堅持
Cause we both know how this ends
因為結局我們早已預料
our clock ticks till it breaks your glass
我們的時光滴答流逝 直至你碎裂的玻璃打壞了一切
And I drown in you again
而我會再次沉淪於你

Cause you are the piece of me
只因你是我心之所盼
I wish I didn't need
我多麼希望我不再依賴
Chasing relentlessly
殘酷地追尋著
Still fight and I don't know why
不知為了什麼 毫無目標得奮戰著

If our love is tragedy why are you my remedy
如果我們的愛是場悲劇 為何你會是我的救贖
If our love's insanity why are you my clarity
如果我們的愛只是一場瘋狂 為何你使我心如止水

來源:點這

沒有留言:

張貼留言